Saltar hasta el contenido principal
Pregunta
Col·la~Clic
Preguntado hace 3 meses

Hola! Vull fer a classe una activitat en què els alumnes han de resoldre uns exercicis (cada exercici l'he preparat en un Formulari; i tots els Formularis són en una tasca del Classroom). M'agradaria afegir-hi un punt d'emoció creant una mena de competició. De manera que quan resolguin un exercici, correctament els pugui afegir un punt, etc. No se m'acut cap manera de fer-ho, que no sigui manualment, projectant a la pissarra un Full de càlcul on jo vagi sumant punts manualment... Però, a algú se li acut alguna fórmula alternativa (més automàtica) amb alguna aplicació o extensió més preparada per a això? Moltes gràcies!

Inscríbete en la comunidad GEG Spain para realizar preguntas y pedir ayuda a la comunidad.

Hola Joaquim,

no sé si t'acabo d'entendre així que disculpa si la meva resposta no és encertada.

Si enlloc d'una sola tasca de Classroom amb tots els formularis crees una tasca per a cada formulari, quan acabin un formulari i el contestin correctament, com que la nota del formulari s'importa a Classroom, veuran puntuació en aquesta tasca. La puntuació pot ser 1 punt, com indiques.