Saltar hasta el contenido principal
Preguntado hace 4 meses

Donar accés des de la consola a la Chrome web store. Afegir extensions a diferents UO

Inscríbete en la comunidad GEG Spain para realizar preguntas y pedir ayuda a la comunidad.

Hola Marta,

has d'accedir a la consola, a l'apartat APLICACIONS / SERVEIS ADDICIONALS i, per la unitat organitzativa corresponent, activar el servei Chrome Web Store.

Donar accés des de la consola a la Chrome web store. Afegir extensions a diferents UO

Bon dia! Necessitem ajuda amb la consola i posar extensions. 

Vull posar extensions de Chrome tant a mestres com a alumnes i quan vaig a posar-les des de la consola em diu que no tenen activada la Chrome web store. 

Vaig a Gestion de aplicaciones, les poso i dic per a quina UO però hi ha el triangle aquest que em diu que no està habilitada. I no sé pas com ho he de fer. He vist que hi ha l’opció de fer col·leccions i que quan l’obrin els hi surtin les que tenim a la col·lecció i s’instal·lin la que vulguin, però no me’n surto tampoc amb això. No sé com he de posar-les en una col·lecció.

Em podeu ajudar sisplau? Com ho teniu vosaltres el tema extensions de Chrome al domini? 

Amb les extensions de Sheets no tinc problema, és només amb les de Chrome que no me’n surto.