Saltar hasta el contenido principal
Preguntado hace 2 años

Bon dia, Estic configurant el GSuite for Education al meu centre i tinc el següent problema, segurament és una tonteria, però a l’hora de configurar l’adreça de correu al telèfon mòbil m’apareix la següent notificació i el següent missatge d’error (adjunto imatges). Això només passa amb dispositius Android (ho hem provat amb més d’un telèfon mòbil) però amb l’Ipad no m’apareix aquesta notificació. El correu funciona correctament i podem enviar i rebre correus, però és una mica molest, ja que cada dos per tres apareix la notificació. Els dispositius estan validats correctament. Es problema de la configuració del Gsuite o dels dispositius mòbils? Alguna idea? Moltes gràcies!

Inscríbete en la comunidad GEG Spain para realizar preguntas y pedir ayuda a la comunidad.

Quan afegeixes un compte en un telèfon Android, per defecte activa totes les sincronitzacions. Entre elles, els serveis de Google play que deus tenir desactivats a la consola del domini.

Per tal que l'error ni aparegui més, en el telèfon Android entra a la configuración del compte que has afegit, a sincronització i desactiva les que no vols (vaja, deixa només correu, calendaris, documents...).

O bé, en la consola activa el servei Google play.