Saltar hasta el contenido principal
Pregunta
CoRubrics
Preguntado hace 8 meses

Assumpte: Error Corubrics Missatge: Hola Jaume, he començat a fer servir el complement corubrics i he tingut algun problema. Per un costat, m'ha passat que a l'hora de processar les respostes del formulari, algun alumne no ha estat tingut en compte, no ha processat les respostes, tot i haver respost el formulari, el correu electrònic correcte, ... Un altre problema és que a l'hora de processar les respostes del formulari no ho ha permès fer i em dóna aquest missatge: TypeError: no es pot fer la crida al mètode "getDataRange" de null. Saps quin pot ser el problema? Sembla que no reconegui els alumnes, tot i estar tots importats correctament des del Classroom. Felicitats per aquesta eina. Gràcies. Judit Bonada

Inscríbete en la comunidad GEG Spain para realizar preguntas y pedir ayuda a la comunidad.

Hola Judit i comunitat sencera 😉,

pel que fa a segon error, veig que tens un full que es diu Còpia de... No sé què hi ha en aquest full, però quan CoRubrics reprocessa sempre posa els resultats en l'últim full, així que està intentant posar-los en aquesta Còpia i, segurament, deu ser un full amb poques files o columnes. Si no el vols eliminar, afegeix un full nou al final en blanc, afegeix-li moltes columnes i reprocessa. A veure si ja funciona.

Pel que fa als alumnes que dius que no té en compte, caldria saber exactament quin és el problema.

Si no rep cap Coavaluació i en el formulari es veu que n'ha rebut, revisa que el nom que apareix en el desplegable del formulari sigui idèntic al nom que apareix en el full Alumnes (sense espais a l'inici ni al final). Si no coincideixen, canvia el del full Alumnes i posa'l idèntic al del formulari.

Si el que passa és que no rep Autoavaluació i en el formulari es veu que sí s'ha avaluat a ell mateix, revisa el mail que apareix en el full alumnes (sense espais a l'inici ni al final).

A veure si hi ha sort.

Bon dia a tothom,

1. Respecte al cas que alguns alumnes no hi apareixen les notes al processar les respostes, ho he anat resolent amb el tema de controlar els espais en les seves adreces de correu electrònic. Això resolt. Gràcies.
  2. Respecte del segon error, aquell on apareix el missatge Type error: null data. Acabo de veure el possible problema. Si mireu a les pestanyes del full de càlcul, NO hi apareix el del professor, ha de ser això. Sabeu si té solució? Si puc aconseguir posar-m'hi, tot i que els alumnes ja han contestat el formulari? També puc anul.lar les meves respostes del formulari i fer només coavaluació, tot i que l'objectiu és fer avaluació i coavaluació. 

Bé, a veure què puc fer.

Salutacions cordials