Bon dia, m'he afegit al grup gràcies a uns missatges directes de twitter...
Sóc mestre de primària a l'escola Pia d'Olot i gestiono "quan em deixen" el Gsuite de l'escola, fa uns dies em vaig treure el Certificat 2 de google i ara que estem fent teletreball penso que sempre es pot donar un cop de mà en llocs com aquest o rebre ajuda si en necessites!
Últimament també he estat trastejant el Genially i em sembla una bona eina, he fet algunes proves i les he insertat en algun que altre site.
Una pregunta, tenim grup de telegram de Gsuite Cat o de whatsapp o res semblant?
Una abraçada a tothom i a seguir!
Benvingut Moises!
El lloc de trobada oficial de la comunitat GEG Spain, en la qual s'ha creat un grup dels docents de Catalunya, és aquest.
A banda, sí que és cert que pots trobar un munt de grups de Telegram/Whatsapp sobre GSuite. En el teu cas, si ets d'Olot, potser t'interessa formar part d'un grup que s'ha creat per als docents de les comarques gironines:
https://t.me/joinchat/J27dg01aZmlxswGdXSGgMg
Salut!